tisdag 8 juli 2008

På vägen till jobbet lyssnade jag på Björn Skifs "Håll mitt hjärta". Fick plötsligt upp bilden av sista farvälet av Johan - vilken smärta!!! Tårarna kommer, det gör ont i hela mig...ser honom framför mig...den sista, allra sista gången jag fick se honom. Kan inte vara sant! Johan borta för alltid? Nej, nej, nej - hela min kropp och min själ skriker. Vill ha Johan här - kom tillbaka gråter mitt hjärta!


Kan ni förstå hur det känns? Att se sitt barn ligga i en kista, kall och ensam, sista gången... Veta att aldrig mer...

1 kommentar:

Gunilla sa...

Vännen, jag förstår....
Den är den minnesbilden som alltid hugger i mitt hjärta. Det är då jag vet att han är död!
Kramar om...





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...