fredag 12 juni 2009

Tvärsnytt 090612

4 kommentarer:

Carina Persson sa...

Tårarna rinner. Känner så väl igen mig i det du berättar. Har inte förlorat mitt barn, men min pappa tog sitt liv 1991, Han var försvunnen i en månad innan han hittades död i sin bil. Han blev 45 år år gammal. Och för lite mer än ett år sedan förlorade jag mina tre barns pappa, dock inte i självmord utan genom en svår trafikolycka. Jag och barnen saknar honom så oerhört mycket. Tänker på dig.

Kram från

Carina Persson i Kristianstad (vän till Marie-anne)

Anonym sa...

Hej hur gör man när man går in på imikimi.com
Du har gjort så fina bilder, men jag förstår ej hur det går till.
Jag miste min dotter 2007, skulle så gärna vilja göra nåt fint med henne på.

Kan du förklara för mig.

Tack och kram från änglamamman Louise.

louisestrandberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Harriet!

Jag såg på din blogg att du gått in på imikimi.com och gjort fina bilder på din son.

Hur gör man, skulle så gärna vilja att du kan förklara för mig, jag miste min dotter 2007.
Skulle vilja göra nåt fint med ett fotografi på henne.

Tacksam för hjälp.

Tack och kram från änglamamman Louise.

louisestrandberg@hotmail.com

Ludmilla sa...

Jättebra inslag. Toppen att det talas mer om självmord. Det är så otroligt viktigt!

Det är det viktigaste sättet att sprida kunskapen på både för att förhindra självmord i sig och att vi lär oss hur vi ska bemöta de som förlorat någon i självmord!





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...