måndag 1 juni 2009

Måndag morgon

Måndag morgon - och jag förvånar mig själv storligen genom ta en arla promenad även denna dag. Känner mig lite mer harmonisk inuti - ska försöka hålla i den känslan och bevara den så länge jag kan.
Måndag morgon - ny arbetsvecka. Känns ganska okej - räknar ner till semestern som jag ändrat lite på efter mina egna behov och det känns bra att ha lyssnat på dem. Letar stuga eller rum vid havet - så har du som läser min blogg något tips så blir jag glad om du hör av dig. Den får bara inte kosta en förmögenhet men för övrigt har jag inga särskilda önskemål mer än närhet till havet.
Vill dela med mig lite av min sommarflicka. Wilma - som kom med hopp om liv arton dagar efter Johans död. Hon skrattar och ler och ger oss styrka!

Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...