söndag 21 juni 2009

4 dagar



Fyra dagar har jag nu gjort det jag föresatt mig - 20 minuters promenad. Idag gick det tungt...MEN jag tänker fortsätta...ett steg i taget...

Idag skiner solen här och det ser ut att bli en fin dag. Har varit uppe sedan 04.30 - ätit frukost, sett färdigt filmen som jag hyrde igår (Benjamin Buttons - alldeles underbar film!), promenerat, spelat på Facebook, skriver här, kollat mail... Är det inte kväll snart? :-)






Dagens ord: "Gamla och nya bekymmer kan ibland trängas i våra hjärtan. Det kanske finns ouppklarade förluster eller besvikelser i ditt förflutna. Arbeta dig igenom dina bekymmer, ett i taget."

2 kommentarer:

Tuija sa...

Bravo att du tar dina 20 minutrar om dagen. Se det som egen tid också!

Kram på dig

Marie-anne sa...

hej vännen kommer in med en varm kram till dig från Marie-anne mamma till marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...