måndag 25 augusti 2008

Till min älskade Houari


Bahibak, bahibak, bahibak. Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.

Kan inte låta bli att låta tankarna gå...när kommer vi att mötas igen? Hur länge ska vi behöva vänta? Ringde Sveriges ambassad i Alger igår och bokade en tid för intervju åt dig - inte förrän 20 november fick du komma *suck* - så NU börjar operation utmattning. Jag ska ringa varje vecka, maila flera gånger i veckan för att be dem på konsulatet att ta emot dig tidigare så att processen kan börja. Jag vill ha mitt liv tillbaka! Det liv som du hjälpte mig hitta tillbaka till efter att jag gått i sorgens bubbla så länge. Jag förstår inte att "någon" ska behöva ta det ifrån mig. Har jag inte haft nog med prövningar nu??? MEN jag är stark, starkare än somliga tycks tro (som lille Mowgli i Djungelboken sa) så jag kommer att klara det här också - för mig, för dig, för oss, Houari - min kärlek.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna..Kämpa...bamsekram från Mia (Zandras mamma)
PS: Vilken fin bloggsite ! :DS

Gunilla sa...

Skickar en stor styrkekram till er!!!





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...