lördag 23 augusti 2008

Lite bilder












Idag ska jag träffa Houari, min kärlek, för näst sista gången innan han åker till Algeriet. Läste till min förfäran att det fallit bomber där men Houari säger att det är långt ifrån hans hemstad.

Vågar inte tänka på hur lång tid det kan ta innan han får komma tillbaka... Intalar mig att allt kommer att gå bra.



Solen lyser här i Fagersta idag - skönt med ljus och värme innan hösten går över i grått och mörker.



Nu ska jag packa väskan så vi kan ha picnic i besöksrummet på Förvaret i Gävle...kan inte låta bli att skratta lite...mycket ska jag då vara med om innan jag vandrar vidare...uj,uj,uj (som barnbarnet Wilma skulle sagt).




Önskar er alla en underbar helg och avslutar med en ängel från mina samlingar.








3 kommentarer:

Anonym sa...

skickar dig en varm kram och tack för kommentaren på min blogg. nej jag förundras inte över hur människor beter sig. kram till dig från mig Marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

Anonym sa...

Hittade hit från änglamamman Nilla. Vill önska en god natt!

Anonym sa...

Åååå vad de kan varar orättviss! Det finns så många badbad invandrare som man kunde skicka tillbaka. Och man ta tid att skicka barn och andra som är goodgood invandrare!
kärlek klara avståndet! Det blir ledsen men klara det!
lycka till





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...