lördag 16 augusti 2008

TILL KEVIN!!!


IDAG BLIR KEVIN 10 ÅR - HIPP HIPP HURRA FÖR HONOM!!!

LEDSEN ATT JAG INTE KUNDE KOMMA TILL DIG JUST IDAG MEN JAG KOMMER DEN 11 SEPTEMBER OCH DEN 12 SEPTEMBER SÅ ÄR DET DIN OCH MIN KVÄLL. DÅ GÅR VI PÅ JOE LABEROS MAGISKA FÖRESTÄLLNING I HALMSTAD...GLÖM BARA INTE BORT VAD DU HAR LOVAT - BE HONOM INTE TROLLA BORT MIG!!! ÄR LITE NERVÖS MÅSTE JAG ERKÄNNA....

LYCKA TILL MED MASKERADEN I MORGON - HOPPAS NI FÅR RIKTIGT ROLIGT.
KRAMAR FRÅN MORMOR.





Kevin är ett mansnamn av engelskt ursprung. Kevin kommer i sin tur från iriskans Caoimhín. Det betyder "vacker födelse" (coem = vacker, gein = födelse). Endast tio män över 30 heter Kevin i Sverige.

Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...