onsdag 6 augusti 2008

Sov gott

Jag kommer säkert att sova gott i natt. Är helt slut efter en dags arbete och det trots att det var mycket lugnt på jobbet denna första dag efter semestern. Vad snabbt man ändå kommer in i nya vanor med att t ex gå hemma och "lulla" i sin egen takt... Då tar det sedan en stund innan rutinerna på jobbet sitter som de ska igen.

Funderar på om jag skulle emigrera till Algeriet - kan det vara något tro? Ja, det återstår att se men jag tror nog att Houari och jag får det bättre här i Sverige men åka som turist till Algeriet vill jag verkligen göra. Jag som aldrig rest...vilken upplevelse det skulle bli för mig! Houari bedyrar mig att hans mamma och systrar kommer att avguda mig och det får jag väl tro på. Varför skulle de inte göra det?


Så där - nu är jag redo för sängen...den ropar högt på mig nu...natti, natti till er alla.






2 kommentarer:

Gunilla sa...

Tack för ditt besök! Jag har stora sömnsvårigheter och det kommer i omgångar...
Försöker lära mig leva med det som med allt annat.

Du får väldigt gätna låna änglar från mig.

Kram Gunilla mamma till Rickard 81-05
http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Anonym sa...

Hej vännen!

Hur har du det? Och hur går det för er?

Klart att hans mamma och systrar skulle avguda dig, du är ju en toppentjej!

kram Pernilla Christians änglamamma





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...