söndag 26 april 2009

Änglar och småprat...

Angels Comments



Varför finns nästan inga bilder på pojk-änglar? Ärkeänglarna är ju pojkar (läs: män) så jag förstår inte att det är så svårt att hitta bilder på just manliga änglar.


Hittade förresten en ny sida, via en av mina bloggvänner, att hämta bilder ifrån. Tack för det!

Igår eftermiddag hade jag några mycket trevliga timmar med en f d kollega. Otroligt vad fort tiden går när man har trevligt och mycket att prata om. Vi åt på Kina-restaurant och pratade så mycket så maten hann kallna och, i alla fall jag, hann bli mätt innan maten var slut... Så strosade vi ett varv på stan och satt sedan på en parkbänk och pratade oavbrutet...och plötsligt hade fyra timmar gått utan att vi riktigt visste hur!


När jag kom hem gick luften ur mig och den sedvanliga stora tröttheten lade sig över mig... Hade sett fram emot att se Rockyfilmen och det gjorde jag också - början och slutet...*suckar*. Jag som älskar Rocky (Sylvester S) - skit oxå!



Idag blir det en tur till Norberg och kanske några marknads-
inköp där eller "bara" en kopp
kaffe på Elsa´s konditori.











3 kommentarer:

Tuija sa...

Åh, kan du inte ge mig tips på sidor där jag akn hämta bilder?

Pojkänglar är svåra att hitta, undrar också varför.

Kramen

Kerstin sa...

Visst, det är bara att låna på. Glad att få veta det. Kul att läsa lite här, tror du med bor i Västmanland? Elsas Konditori, Lindesberg, min födelseort, nu mera Västeråsare

Trevlig Helg denna underbara Majhelg

Gunilla sa...

Grattis till vinsten! jag läste nyss att du blev en av vinnarna!

Kram Gunilla





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...