söndag 12 april 2009

Tack!

zwani.com myspace graphic comments


Tack Johan - för den tid jag fick ha dig hos mig, för att du var den du var, för att du alltid hade ett leende på läpparna och något gott att säga, för att just jag fick bli din Mamma.


Tack Mikael, Jenny och Elisabeth för att jag fick bli er Mamma också. Tack för att ni står ut med mig trots att jag inte alltid funnits när ni behövt mig. Tack för att ni gett mig underbara barnbarn som ger hopp om att livet går vidare.



Tack Houari för att du finns i mitt liv just nu. Tack för att du står ut med mina humörsvängningar och mina "Tyson"-utbrott. Tack för allt du gör för mig.



Tack till mina vänner, gamla och nya, som orkat/orkar stå kvar när det blåser och stormar. Tack för att ni finns kvar trots att jag är dålig på att höra av mig och att jag inte alltid orkar umgås. Tack för att ni accepterar mig som jag är.



Tack för att jag har ett hem som är min borg. Tack för att jag har ett arbete att gå till. Tack för att jag har pengar så jag överlever. Tack för allt!






Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...