onsdag 8 april 2009

zwani.com myspace graphic comments
Ja, så är det snart påsk - en helg som inte betyder något nämnvärt för mig mer än att jag får ett par extra dagar ledigt från jobbet. Helgen blir nog lugn och stilla. Kanske, kanske kommer lille Jonathan hit med mor och far men det beror på om de orkar. Båda har nu börjat med pulverdiet inför gastric by pass-operation som de ska göra i slutet av april. Heja! Läs gärna Elisabeths blogg "Livet är en gåva" och följ deras väg mot ett smalare liv.
Jag funderar själv på att be om att få en sådan operation. Jag har varit överviktig hela mitt liv och nu är det värre än någonsin. Om jag ska kämpa på för egen maskin kanske jag är "smal" vid 80 års ålder (om jag lever så länge) och jag skulle vilja ha lite livskvalité innan dess... Ska fundera och ta reda på allt som går innan jag bestämmer mig.


2 kommentarer:

Gunilla sa...

Påskkramen till dig från mig....

Tuija, Matias mamma sa...

Hej vännen!
Hoppas påsken har varit lugn och fin.

Kram Tuija





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...