torsdag 11 september 2008

Packad...



...och klar snart - redo för resan ner till Halland. Känner mig glad och upprymd för att jag snart får träffa mina barnbarn och för att jag snart kan gå till Johans grav. Även om han är överallt omkring mig så är det lite speciellt att gå till graven. Jenny håller så fint där med blommor och änglar i mängd. I morgon är det 1 år och 11 månader sedan Johan lämnade oss i sorg och smärta. Ofattbart att det snart gått två år...saknar honom så oerhört!!!



Igår fick min älskade man telefonsamtal från svenska amassaden i Alger och, hör och häpna, han fick en tidigare tid för intervju...nästan en hel månad tidigare än vad de tidigare erbjudit. Tack snälla ni!

Nu fortsätter jag packa...har lång väg framför mig...

1 kommentar:

Gunilla sa...

Vad jag är glad att du ser lite ljus på din väg....
Kram Gunilla





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...