onsdag 10 september 2008

God morgon

zwani.com myspace graphic comments



Ny dag - sista arbetsdagen den här veckan för mig. Så skönt! På jobbet är det turbulens och svängningar som heter duga. Känns skönt att få lämna skutan om än bara på halvtid till att börja med. Ta nya tag med nytt jobb och nya kollegor - utmaningar!

Sover dåligt på nätterna och har huvudvärk. Konstigt att ha det nattetid tycker jag men så är det...så jag ligger i någon slags dvala och känner mig inte alls utvilad när jag går upp på morgonen. Ska till farbror doktorn på måndag så då får jag väl diskutera det med honom.

Hälsade på en väninna igår kväll. Härligt med fika, tända ljus och mycket prat vid köksbordet - tack Katrin!


1 kommentar:

Gunilla sa...

Hoppas det går bra hos doktorn. Ibland måste man ta till den hjälp man kan få.
Ha en bra dag!
Kram Gunilla
http://blogg.passagen.se/pgrrr/





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...