tisdag 9 september 2008

40-årsdag

Grattis käre svärsonen Patrik på 40-årsdagen. Hoppas din dag idag blir en bra dag men tänk på att vila dig för på lördag kommer vi och då måste du orka öppna paket. zwani.com myspace graphic comments

På torsdag styr jag min bil ner till Halland för att hälsa på äldsta dottern och hennes familj. Kevin och jag ska fira hans 10-årsdag genom att gå på Joe Labero föreställning i Halmstad. Innan dess ska vi äta någonstans med var vet inte jag än - det är Kevin som bestämmer.
På lördag åker vi till 40-åringen på kalajs och då har jag fyra av mina barnbarn samlade: Kevin, Jasmine, Wilma och Jonathan. Vad härligt det ska bli!

Nu får jag skynda mig lite så jag inte kommer alltför sent till jobbet.
Önskar er alla en underbar dag!

Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...