lördag 1 maj 2010

Kom tillbaka!

Hörde just den här underbara låten på TV - och att lyssna på texten gör att den tunna sårskorpan släpper och saknaden väller fram. Jag vill inte vara Änglamamma - jag vill vara en alldeles "vanlig" mamma som följer mina barns väg genom livet. Jag vill inte känna smärtan av att aldrig mer få se min yngste son och av att veta att jag aldrig mer kommer att kunna berätta för honom att jag älskar honom. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!!

Johan - du underbara pojke - varför? Du och jag mot världen...minns du? Var med mig till den sista dagen här...ta emot mig när jag kommer över till den andra stranden... Älskar dig härifrån till evigheten!

/Mamma

2 kommentarer:

Tuija sa...

Kram till dig Harriet! Du kämpar på så bra!

Tuija

Gunilla sa...

Kramar om dig fina vän...





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...