tisdag 11 augusti 2009

Tvivel

Jag är just nu i en riktig svacka i livet och har svårt att förstå hur jag ska ta mig ur den. Tvivlar på mig själv, på min styrka (som är obefintlig)...ja, på det mesta...

Har så många negativa tankar som gör det svårt att gå vidare. Känner inte igen mig själv - jag som alltid varit positiv. Jag som alltid kunnat vända saker till något bra och trott på att det är en mening med allt - nu sitter jag fast i det svarta, negativa. Är så rädd för att bli en bitter gammal bitch - det vill jag inte! Jag vill tro på mig själv. Jag vill tro på andras godhet och kunna göra mig av med dem och det som är dåligt för mig, det som inte tillför mig något.


Jag ber Änglarna om hjälp och vägledning - måste tro på att de guidar mig rätt...

2 kommentarer:

Gunilla sa...

En dag i taget min vän....

Kram Kram Kram

Tuija sa...

Herriet, kära vän. Inte kommer du fastna i bitterhet och ilska. Det är fullständigt normalt att känna så periodvis. Du är ju så medveten om det också, och vaksam på bitterheten och ilskan, skulle vara svårare om du inte var medveten om det!

Varm kram till dig min fina vän!
Tuija





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...