onsdag 15 oktober 2008

Fick blommor idag.







Idag fick jag via mail, vackra blommor, från Gun-Britt som jag jobbat ihop med på den tiden jag bodde i Värmland. Åh, vad mycket roligt vi haft...minns en gång när vi skulle på hembesök och Gun-Britt körde. Vi närmade oss en avfart och Gun-Britt kisade med ögonen och frågade "Vad står det på skylten där framme?". "Men ser du inte vad det står", svarade jag och får till svar "Om du visste hur dåligt jag ser så skulle du aldrig åka med mig"!!! Dags att säga då vi strax var framme! Gissa vem som körde bilen på återresan...*s*

Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...