tisdag 21 juli 2009

Frukost m.m

Börjar med en bild på min "Vadstena-Frukost" - som smakade extra gott eftersom jag fick leta länge innan jag hittade ett ställe som var öppet och som serverade frukost. Delade frukosten med småfåglarna...i solen...med Slottet alldeles bredvid...*ler och längtar tillbaka*
Apropå asfalt så tror jag att jag väntar tillökning i familjen. Ska träffa den eventuella blivande familjemedlemmen den 1 augusti. Då får vi se om vi gillar varandra och kan tänka oss en gemensam framtid. *håller tummarna*
Funderar, som så många gånger förr, över livet och vad jag ska göra med de kapitel som är kvar. Borde göra något bra av dem, jag vet, men hur? Vad vill jag? Vad behöver jag? Vad kan jag? Hoppas mycket på att KBT-terapin ska ge mig en del vägledning och verktyg för att komma vidare. Jag vet en sak som jag ska/måste göra för mitt välbefinnande men den måste få mogna färdigt först innan jag kan genomföra.




Dagens ord: "Att hoppas hjälper dig i ditt helande. Gör en lista över dina förhoppningar för de närmaste tre månaderna. Hoppet hjälper dig att se ljusare på det som ligger framför dig".




Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...