onsdag 15 juli 2009

Bilder från Änglaföräldraträffen/temagudstjänsten i Norberg maj 2009

Ja, jag är hemma igen efter två veckors semester. Går in på fjärde arbetsdagen nu och det känns som om jag aldrig varit ledig. Norberg håller på att svämma över...massor av vatten...usch!
Lägger in lite bilder från temagudstjänsten som vi hade i Norberg i maj månad.

Här ovan är Livets Träd där vi hänger röda hjärtan med kärleksförklaringar till våra kära på andra sidan eller till dem som ännu är med oss här.

Komminister Jörgen Eriksson sänder våra hälsningar till himlen.




Lill-Elvis som rockar loss så hela kyrkan gungade.
Rosor till några av oss som pratade eller sjöng.

1 kommentar:

Tuija sa...

Så fina bilder. Önskar jag hade kunnat komma. Kan du inte slå en signal nån dag jag har inga pengar på min mobil så jag kan inte ringa.

Kram, kram Tuija





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...