måndag 20 juli 2009

Ångest, ångest...

Usch och tvi och blääh! Ja, så känns det just nu. Min onda kropp återvände som ett brev på posten när jag kom hem från semestern och började jobba igen. Önskar jag hade svaret - är det jobbet eller är det privatlivet som skriker på förändring? Hur ska jag veta?

Har i alla fall ingen gnista att gå till jobbet och väl där så gör jag så lite som möjligt (hoppas inte chefen läser min blogg!). Lyckas samla på mig högar trots att det inte skulle behövas nu då det är en lugn period...så får jag ångest och känner mig stressad inuti för det...snacka om ond cirkel!

Som motvikt till all denna ångest lägger jag in några semesterbilder här så att ni som tittar in till mig får något trevligt att se på också.




Avslutar med dagens ord (som råkar passa mig alldeles utmärkt):
"När du känner smärtan eller oron, försök att analysera den. Sök källan till din sorgsenhet eller ängslan. Vad beror den på?






Inga kommentarer:





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...