söndag 22 mars 2009

Om jag ger mig av


Om jag ger mig av

medan ni ännu finns här...

Vet att jag lever vidare

och vibrerar i annorlunda takt

-bakom en tunn slöja du inte kan se igenom.

Ni kommer inte att se mig,

så ni måste lita på mig.

Jag väntar tills den gång då vi åter tillsammans svävar i skyn - Alla medvetna om varandra.

Till dess, lev erat liv i fullaste mått.

Och när ni behöver mig, viska bara mitt namn i ditt hjärta.

...jag kommer att finnas där


/ författare okänd

Tack Gunilla för att jag fick ta den här från din blogg http://blogg.passagen.se/pgrrr/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint, mycket fint

Gunilla sa...

Kommer inom med en stor kram till dig





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...