söndag 3 januari 2010

Nedräkning


Ja, nedräkningen har börjat och jag har änglarna som bär mig med på resan.

3 januari idag och målet för dagen är att tvätta och försöka få färdigt bilderna på min lägenhet så jag kan sätta ut annons på Blocket. Dotter och svärson i Småland letar lägenhet för fullt så allt måste sättas i rullning även från mitt håll.


I morgon väntar arbete igen men jag tänker ge mig den på att inte låta mig stressas på något sätt den tid som jag har kvar. Ska ta allt med ro, lite lagom tillbakalutad och iakttagande :-) Vad skulle kunna hända...att jag får sparken? Knappast! Jag behöver nu min energi till att börja på det nya. Det som ska ge mig livslust och en känsla av mening med livet igen. Allt ter sig så rätt, så spännande...jag är inte rädd, jag kan flyga...








3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande, Harriet! Hoppas att det går snabbt och lätt att sälja lägenheten, så att du kan fokusera på det som kommer att bli ditt nya hem, din bas.

kram/Marie-Anne, änglamamma till Marcus

susanne sa...

Hejsan!

Bra att du tänker på dig själv. Du behöver all kraft och energi till dig själv och ditt nya liv.

Kram susanne

Anonym sa...

Stort LYCKA TILL med ditt nya liv.
Låter underbart att komma till något nytt.
Kram och lycka till/ Mvh Li





Genom att adoptera denna droppe & placera den på Er hemsida, visar ni er sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i ensamhet...